keskiviikko 8. joulukuuta 2010

JOULU ON JAKAMISEN AIKAA! (DB.n lentävät lauseet, osa 1)

Alunperin vissiin antamisen aikaa? No, aina ei voi voittaa, ei edes joskus. Voisin mäki nukkua vaikka välillä niin tietäisin mitä puhun :D Meni sit viime yönä heti muutama tunti 17 kilon kosmetiikkaläjän pussittamiseen rööki- ja luuritaukoineen ja neljäänhän siinä sit taas vierähti. Tänään alkaa sitte JAKAMINEN! :D

Heräsin tänään siihen ku kuulu "keitänkö kahvia??" Johon totesin vaan reilusti "joo" ja käänsin kylkee ja jatkoin unia, haha! :D Mun piti olla tänään kovin tehokas ja saada aikaan vaikka ja mitä mut ylläripylläri tässä mä istun litkimäs sitä pannullista kahvia ja päivittämäs tätä turhalla schaiballa :D No, hain eilen kankaat ja hetki sit sain tiedon että mun hamelainen on VALMIS! On se P vaan nopee ja reipas, pelasti ehkä mun viikon! =) Tästä tuli mieleen että jätän kyllä oikeesti kaikki aina viime tippaan.. kesällä häät oli lauantaina ni tiistaina vaiko peräti keskiviikkona hain kankaat ja nyt tarvin ton lauantaina ni eilen hain kankaat.. voisko edes joskus olla vähä ajois?!? Muutenki olis vaikka ja mitä hommaa mut silti ei nyt taas saa oikeen mitään aikaseks.. no, ehkä vielä toinen pannu kahvia ja sit tsemppi päälle? :D

Tuli sit muuten sellasta taas et ei voi muuta sanoa ku et HELVETIN MIEHET! Pakko sit aina sekotella sitä pakkaa?? V*ttu jouluiloa vaan teillekin! :D No, ei toi nyt kyl sekottanu ku hetkellisesti, nyt skarppina ja järki käteen (minä siis) ja oon edelleen samaa mieltä sit siitä! MOAH!

Ei muuta tähän väliin --->

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti