tiistai 7. joulukuuta 2010

paluu parin viikon tauon jälkeen..

Jäi tosiaan pariks viikoks toi kirjottaminen. En edes tiedä miks, jotenki vaan lykkääntyi kokoajan ja sit ei välillä ees huvittanu. Koska kahdessa viikossa ehtii tapahtua aika helvetin paljon niin en nyt ala puimaan ton viimesen kahen viikon juttuja kovin tarkasti.. lyhyesti..

Tosiaan juhlittiin tos pari viikkoa sitte yhtä mun ghettomamoista ja olihan hmm.. aika humalallinen ilta! Kaiken kaikkiaan oli kiva ilta, tuli puhdistettua tavallaan ilmaa ja ehkä osa puhdisti vähä kyynelkanaviaki mut ei siitä nyt tänne.. juomapeliä tuli pelattua ja se kyllä näkyi porukasta! Minäki jolla EI KOSKAAN ole krapulaa luulin aamuyöstä että kuolen pois (olo oli sen mukanen et hetkellisesti ehkä jopa toivoin sitä) ja ne muutamat rappuset mitkä vie yläkertaan oli oikeesti viedä hengen :D Selvisin kuitenki rapuista ja lasi kylmää vettä + rööki teki ihmeitä, ei taaskaan krapulaa! =) lyhyesti: kiitos muru illasta! :)

Ihmissuhteista on vaikee sanoa lyhyesti koska ihan hirveesti on tapahtunu. Omista jutuista kuitenkin sen verran että petyin ihan helvetisti yhteen ihmiseen! Okei mua varotettiin mut.. aina kantapään kautta näköjään.. :'D Toisaalta mua ei suoraan sanottuna edes kiinnosta paskan vertaa ne kuviot!

Eikä siinä, kyl aina frendejä voi olla mut jatkos vaan luotto on aika kovilla. Mun mielestä yhden ihmisen touhu vaan on aika naurettavaa, varsinki kun tiedän sen kuvioista PALJON enemmän ku se tietääkään ;D Ja ite on sit muka niin "uhri", PASKAT!!! :D Mut ei kait siinä, onnellista elämää ja nauti kulissionnestas :D Kuulosti vähä katkeralta toi äskönen setti mut hei, en mä oo, mulla on mun ghettomamat joihin voin aina luottaa ja sen lisäks muutama ukkeli keille voi puhua kaikesta, ketkä kestää kaiken jne.. hitto mitä tilitystä.. :D Ja ai niin, lisäks mulla on jotain paaaljon parempaa "tilalla".. okei ehkä vähä eri juttu mut joku vaan nyt saa aika tehokkaasti unohtaan kaikki tollaset turhan päiväset MUKA mukavat.. :D Hyi, oli aika rumaa mut paskaaks siinä.. :D

Mutta joo tosiaan, joko saa tehdä uudenvuoden lupauksia? Tänä vuonna aion tehdä niitä MONTA! Ja yhden (tylsän sellasen) voin kertoa teille tässä ja nyt! Ens vuonna, heti tammikuusta lähtien mä aion keskittyä kouluun täysillä. Mulla on aina menny kaikki muut koulun edelle mut ens tammikuusta lähtien mä aion oikeesti tsempata ja keskittyä MYÖS siihen opiskeluun vaikka mitä tapahtuis. En siis edelleenkään hylkää frendejä mut aion tän mun satunnaisen jesuiittailun lomassa oikeesti myös opiskella! Että jos rumasti tähän saa sanoa niin koittakaa nyt helvetti sit ihmiset skarpata, ei mitään turhia sekoiluja ja koittakaa helvetti soikoon pysyä hengissä ja poissa vaikeuksista jooko? Toi äskeinen oikeesti kuulostaa tosi typerältä sellasten ihmisten korviin jotka ei ole tästä kaveriporukassa (jossa nyt aina välillä vaan sattuu ja tapahtuu, välillä tosi raskaitakin juttuja) tai jotka ei tiedä tietyistä jutuista yhtään mitään mut ne tietää keiden tarvii. Oon aika (helvetin) kova ressaan ja menetän yöuneni ties mistäki syystä, ja senki takia koulu kärsiny aikalailla.. lisäks ois kuudes leikkaus edes mut seki saa nyt venata siihen että valmistun koska mähän helvetti AION VALMISTUA! Et siinä teille lupaus joka mun kohdalla on ISO! =)

Mut joo, nopeesti esikatselul katottuna tulee taas sen verran sekavaa settiä et ehkä parempi vaan pistää farmit kondikseen ja sit elbaan, huomenna aion oikeesti olla T-E-H-O-K-A-S ja saada jopa juttuja hoidettua, ihme energiat joku saanu aikaan :D
Öitä kaikki apinat ja DB.n pikku sukellusveneet ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti