tiistai 23. marraskuuta 2010

LISÄÄ DRAAMAA JA TÄTTÄRÄÄ

Niinpä niin, meni sitte ne yöunet viimeki yönä. Alkoi ahdistaa aikalailla yks tuleva juttu ja siinä sitä oltiinki sit taas. Sen siitä saa ku ottaa omien lisäks kantaakseen muidenki murheet. Toisaalta, en mä valita. Oon jo niin tottunu ja tulee hyvä mieli jos pystyn edes joitain auttamaan. :) Tarpeeks ku siinä sit taas kelaili asioita niin tuli sit mieleen kaikkee mitä ei haluis edes muistaa (on se jännä ku tietää iteki et pitäis miettiä vaan niitä hyviä muistoja). Valveunes tuliki sit käytyä läpi kaikki maholliset pahimmat jutut. Ajan piti parantaa haavat mut luulin että tätä aikaa olis kulunu jo pikkuhiljaa tarpeeks. Näköjään ei sit kuitenkaan.

Mut joo, itellä edelleen myöskin epätietosuus yhdestä mulle tärkeästä joten kitutunnit jatkuu. Toivottavasti olis huomenna ohi.

Tää päivä tuli vietettyä enimmäkseen kotona, tosin muutaman tunnin olin bf.llä nauttimas olostani. :) Mitään asioita en saanu tänään hoidetuks ku oli niin kaikkee muuta. Siitä syystä mä nyt tän jalkeen alanki kiltisti kirjottaan jotain fucking viemäröintiliittymä selvitystä, sen jälkeen on luvassa laskujen maksamista ja sit pitäis vielä käydä läpi tilaukset ja tarkistaa onko maksut tullu perille jne.. eikä kello oo taaskaan ku puoli 4.. vaikka useimmiten tykkään ku aika menee nopeesti niin välillä tuntuu että olis ihan jees jos vuorokaudes vois olla tuplatunnit. Mut koska mulla ei oo taaskaan mikään kiire nukkumaan koska tiedän jo valmiiks ettei siitä mitään tuu ennen ku kitutunnit on ohi niin tähän väliin oli PAKKO tarkistaa tulevan päivän horoskoopit ettei vaan unohdu :D

Kauris 22.12. - 19.1. (Iltalehti)
Pidä kunnostasi huolta, sillä flunssa saattaa vaania. Yritä ottaa mahdollisimman rennosti, stressaaminen ei nyt auta. Romantiikassa on vauhtia ja vipinää.

KAURIS 23.12. - 20.1. (Iltasanomat)

Eräs sytyttää sinussa toivonkipinän. Hän loimuaa ja loimottaa tunteillaan. Tiedät, että sinun vuorosi on tulossa ihan pian.

STRESSAAMINEN EI NYT AUTA. :D Ihan ku mä osaisin enää edes olla stressaamatta. Ja
eipä se eräs nyt enään oikeen sytytä millään tavalla, sori vaan. Vaikkakin bf oli eri mieltä, totes että "et sä muuten reagois noin" :D No, tällä hetkellä on kyl jotain ihan muuta mieles.. mut katotaan mitä aika tuo taas tullessaan..

Mut joo, koska mulla ei nyt taaskaan oo mitään asiaa (tai ois mutta kun ei perkele voi) niin taidanpa lopettaa tähän ja alottaa noi tätä niin paljon tylsemmät pakolliset rästihommat. Rästihommat on perseestä.

Ja hei ihanat pakko sanoa tähän loppuun et lukijatilastot vilkkuu NELJÄÄ MAATA :o
Suomi, Ruotsi, yhdysvallat ja Venäjä?? :o WOU :) Edelleen niitä teidän kommentteja vaan odottelen, en mä pure! (?)

Nyt hommiin ja sit kattoo jos ehtis vaikka vähä ees huilata ennen kasia, sillon tulee puhelua.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti