maanantai 22. marraskuuta 2010

magicejä, plump pouttia ja tissivoidetta :D

Niinpä, niistä on tämä viikko tehty. Viikonloppu meni taas aivan turhan nopeesti, ei tullu sit nähtyä Ridgeä eikä kyllä ketään muutakaan mut se nyt ei menoa paljo haitannu. Perjantaista ei nyt tähän hätään oo muistikuvia, eiku joo: maakunta matkailua ja nukkuva takapenkki :D Eilen oltiin si poppoolla serqn synttäriKAHVILLA. Juotiin sivistyneesti kahvia ja syötiin juustokakkua, kaikki selvänä! :) MUTTA, koska joka viikonloppuun jo näköjään kuuluu draama niin tulihan sitä tähänkin viikonloppuun.. siitä tosin ei enempää koska oikeestaan tiedän asiasta toistaseks niin vähän ja sellasta mikä pisti ajatukset ihan sekasin, että en voi edes kommentoida. Ainakaan vielä. Nyt vaan lasketaan tunteja ja ootellaan että tulee lisää tietoa.

Tosta huolimatta eilen oli kyllä aika hulvaton, vai pitäiskö suosiolla sanoa irstas ilta :D Porukka kävi niin kierroksilla, kaikilla oli kivaa (jopa mulla vaikka mun katkeruuskerroin oli korkee yhdes kohtaa kun en päässy SSS.n), juttua riitti ja nauraa sai. Jutun taso olis monen mielestä saattanu olla aika mautonta mut no can do :D Niin ja mun gettomama räpäytti ;D Mun oli TAAS tarkoitus kotiutua suht ajois ja ajoishan mä kotiuduinki, nimittäin aamulla. Käytiin heittääs yks vanha frendi kotia ja jäätiin sit turvasta kiinni ku piti analysoida kaiken maailman juttuja tissivoiteista mun käärmeenmyrkkyä sisältävään huulikiiltoon, joka muuten toimii. (Suosittelen kaikille, multa voi tilata ;) ..)

Tänään on ollu sit aika rötväys päivä, oikeen mitään ei oo tullu tehtyä. Värjäsin tosin mamemon tucan ja yllätys yllätys, tottakai myös omani sit siinä samalla ;) Mun vaan oli PAKKO. Perusteluna se että 1. se mitä panin siel tampereen hotellis oli ruma ja 2. mamemolta jäi. Että turha yhtään "syyllistää" tai moittia kenenkään :D
No tulipa ainaki vietettyy ihan kiva kotipäivä ja viel hyvässä seurassa ku lähes kaikki elämäni naiset kävi täälä pygimäs. =) Aika hassua muuten että vaikka oon huolesta sekasin ja levoton ja turhautunu ja ties mitä niin silti on jotenki hassun hyväki fiilis, niin ne tietyt asiat vaikuttaa.

Mut joo, tässä nyt pikakuulumiset viikonlopun jäljiltä, nyt pitää mennä kattoon toi voicelta tuleva dokkari "Rinnat hallitsevat elämääni" :D

Ps. viikonloppua odotelles, juhlat! =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti