sunnuntai 14. marraskuuta 2010

Onnea, onnea

Kaikki maailman isät ja mun silmäterä joka on jo 5 vee! :)

Tänään oli kotipäivä. Juotiin porukalla isänpäiväkahvit ja sen jälkeen vaan pykiny ensi systerin kans ja sen jälkeen viel bestiksen kans (kuulosti vähä tyhmält toi bestis mut kuulostakoon nyt teinailulta, en jaksa joka kerta kirjottaa mitää pitkää ystäväsettisanahirviöö. Tänään on ollu sellanen päivä et ihan liikaa ajatuksia. Yhtä puhelua, tai oikeestaan viestii venaillu mut eipä kuulunu et en sit tiedä.

"mä oon niin erilainen ja vaikea, vittu mun puhe on taidetta"

Mut joo, aika paska fiilis tänään. Onneks tulos juhlia niin saa nollata hyvässä seurassa.

"Lähetin itselleni siinä sitten tekstarii. Mustaa vihreel siin luki "mitä vittuu?"
Uskon ettei koskaan vastausta kai tuu tippuu.."

ps. se en ollu minä joka jätti vastaamatta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti