torstai 11. marraskuuta 2010

pakkopäivitystä

On vähä jääny kirjottaminen. Ollu liikaa kaikkee tekemistä, tai oikeestaan ajateltavaa. Nytkään ei oikeestaan edes huvittais kirjottaa mut katotaan nyt jos jotain sais aikaseks edes..

Koska oon ees viimeks kirjottanu? Oletan et viime perjantaina.. siitä sen verran että oli kivaa, erilaista ja kivaa.. mukana olleet tietää, oli hyvää seuraa ja nauraa sai aika huolella.. miten tän sanois, sukijaki.. ;D Mitäs muuta perjantaista.. niinno tietty tähän tulis nyt yks asia mutta ei tuu ku oon päättäny kerranki pitää edes jotain itellä niin ei siitä sen enempää. Muuta ku et teki mieli mennä torille ja huutaa se juttu KAIKILLE! :) Skarppasin kuitenki niin en sitä nytkään huutele mut pakkohan nyt oli kuitenki mainita ettei pääse unohtuun.. ja et teitä vaivais, moah! :D Mut joo, olin perjantaina ihan helvetin ylpee yhdestä ihmisestä. En tiedä kuinka on sen jälkeen menny, menikö kaikki v*tuiks heti ku selkäni käänsin vai jatkuiko skarppaus mutta sillä hetkellä oli, ei aivan niinku pitäs mut lähellä sitä. Toivon et sama jatkuis tänä vloppuna, varsinki ku oon ite pois kuvioista ni ois nice jos kaikki menis hyvin eikä tulis mitään akuuttia ettei tarvi sit ressaa..

Lauantai oliki sit perus settiä ja tosiaan 6.n mais aamulla viel liikentees ku piti käydä kaupas ostoksilla seuraavaa viikkoa varten. Hyvin kulki ajatus ja sain tälle viikolle ostettua leipäjuuston (joka on edelleen avaamattomana), 2 kanankoipee (joista A teki tänään salaattiä), 3 litraa vichyä ja 5 mandariinia (satsumaksia jos aletaan pilkkua viilata..) Eli hyvät oli ostokset noin niinku viikoks eteenpäin ja noillahan pääsee pitkälle. Sunnuntai tais mennä notkues vaan, ei voi muistaa. Muutenki tää koko viikko on oikeestaa sit vaan hengailtu jonka lisäks on kyl myös ihme kyllä hoidettu asioita, oon siis oikeesti saanu aikasekski asioita.

Mitäs muuta? Oikeestaan ois paljonki kirjotettavaa mut koska mua vituttaa tällä hetkellä ihan suunnattomasti niin en taida muuta kirjottaa ku "loppukirjotuksen" joka kuuluu näin: Kuten aiemmin mainitsin, olen pe-la poissa kuvioista. Siispä parille nimeltä mainitsemattomalle ihmiselle jotka luulee että ihmisten kanssa voi olla vain ja ainoastaan viikonloppu frendejä, soittaa kun on jotain vailla tai asiat kusee, ja/tai kun on tarpeeksi promilleja veressä.. teille voisin tähän väliin sanoa vaikka rumaa onkin, F*** U, jos hätä tai "hätä" tulee niin soittakaa lanssi, poliisit, psykiatri, pappi tai mitä ikinä tarviikaan. Mä lähen viettään laatuaikaa laatuseurassa Manseen joten evvk ja voin taata että meistä kukaan ei oo ajokunnossa joten ei edes pahemmin olis mahdollista jeesiä. Ei siis koske niitä oikeita ystäviä jotka varmasti ainaki toivon mukaan tunnistaa itsensä. Oikeesti, vittu mikä jesuiitta oon nykysin ku tuli jo tonki kirjottamisesta paha mieli mut helvetti oikeesti, oon niin kyllästyny sellasiin ihmisiin joiden kanssa ystävyys on vaan ja ainoastaan ykspuolista. Testinä jos epäilet että puhun just susta niin voit miettiä esim. onko tullu soiteltua kyytiä (mulla ei edelleenkää oo korttia/autoa)? No varmasti on. Entä onko tullu kyseltyä esim. mitä mulle kuuluu? NOT! Päällimäisenä tuli mieleen yks mulle helvetin tärkee ihminen joka ei muuten tasan tarkkaan oo IKINÄ kysyny mitä kuuluu. Ja me ollaan tunnettu yli 2 vuotta. Siinä sopii miettiä onko ystävyys molemminpuolista?!? Nyt luultavasti jotkut käsittää tän kokonaan väärin koska ei tiedä kaikkea, ja joku ihan väärä ihminen lukee tän ja ottaa pulttia ja toi kyseinen ihminenhän nyt sata varmasti ottaa wokit nenään jos tän lukee mut tällä hetkellä ei kiinnosta. Ja ei, en pidä itteeni täydellisenä ystävänä, en sinne päinkään mutta ne jotka on nähny esim. just ko. ihmisen kohdalla tätä touhua niin ne kyl tajuaa miks kyrpii.. mun mielestä aito ystävyys vaan toimii molempiin suuntiin, ei niin että toinen tekee kaikkensa toisen eteen (joka tässä tapauksessa on suoraan sanottuna helvetisti) kun taas toinen ei IKINÄ kysy mitä toiselle kuuluu, saati että edes vaivautuis vastaamaan. Nyt voisin tätä jatkaa viel vaikka kuinka mut koska luultavasti jatkaisin tätä sit saman tien aamuun asti, taidan lopettaa tähän ja mennä hermosavuille.

(nyt ois fiksuinta pyyhkiä koko teksti mut koska oon tyhmä ni julkasen tän ja luultavasti kärsin siitä sit jälkikäteen..)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti