perjantai 8. heinäkuuta 2011

yöllinen pikapostaus..

Tosiaan tää päivä on menny ihan sika nopeesti! Meidän oli tarkotus heti aamusta AIKASIN lähtee salille ja Jenni oliki käyny oven takana koputtelemas aamulla ku oli vieny auton huoltoon mut olin sit nukkunu vissiin suhteellisen sikeesti, viime yö ku meni aika aamuun valvoes. Jenni ei ollu si uskaltanu soittaa ovikelloa ja oliki si kotiin mentyään iteki tipahtanu joten se siitä aikasin salille menosta :') No, saatiin me sit ittemme suht ihmisten aikoihin kuitenki ylös ja lähettiin salille, solkku jäi väliin mut huomenna ois suunnitelmis :D Tuli oikeesti niin huippu fiilis salilla ja se sama fiilis jatkuki sit vielä kotonaki! Huomenna uusiks! :) Koitin by the way nyt sit Nekun suosittelemana sitä hierontatuoliaki lopuks ja olihan se nyt sit oikeestiki ihan huippu! Nautittiin siinä sit viel kahvit rankan reenin jälkeen :D

Salilta tulin himaan suihkuun ja sit hetken kerkesin lepäillä ku jo ovikello soiki ja postimies pate toimitti uusimman Avon-tilauksen, pussitin asiakkaiden tilaukset pikapikaa ja sit oliki ovella jo Olivia 5v:"moi voinks tulla tänne? Tulin kysymään kummitäti et voitsä lakkaa mun kynnet uudestaan" :D Aawws, siinä sit alettiinki kummitytön kans ihastelemaan mun ihan tuoreita kynsilakka tulokkaita (5kpl) joista Oltsu sit haluskin heti itelleen valikoida sävyn, yhtään en yllättyny valinnasta, Viva pink, kummitädin tytsy ;)

Siinä sit ku olin alottaas Oltsun kynsien lakkailua ni Nekku paukahti tänne, lakkas muuten seki itelleen uudet kynnet, samalla ku väänsi itelleen pikasafkat ja sit lähettiinki jo hakeen Ninnua. Suunnattiin siitä sit Mirgun ja Junnun luo ja ei muuta ku siskokset vuorotellen "piinapenkkiin", Ninnu sai ihka ensimmäisen leimansa ja Nekun oma tehtiin loppuun.. mun tatskakuume otti ja kasvoi taas, vielä ku uskallus kasvais samaa tahtia.. ;S :D Tatulaatiojuttujen jälkeen Nekku kaahas sit vielä Siwaan hakeen meille jätskit "kun kerran uimaan ei päästä" ja mentiin sit rantsuun jädelle :) Jätskeilyjen jälkeen heitettiin Ninnu himaan ja tultiin tänne teelle ja myös Nenny tuli käymään kupillisella. :)

Nyt mun pitäis olla jo taas kovaa kyytiä nukkumas koska sovittiin et huomenna mennään oikeesti AAMUSTA salille, mut enhän mä nyt voi nukkua kun mun ohjelma tulee :') Nyt siis Tough love x2 ja näköjään tulee sit vielä Jackie ja Tara jonka jälkeen Ruotsinlaivalla 24h..(ei ois pitäny tarkistaa telkku.comia.. se niistä yöunista.. No, ehdin nukkua about 3 tuntia ennen salille menoa.. :'D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti