lauantai 2. heinäkuuta 2011

Akuutti kyllästyminen..

joka ei kyllä edes ole akuutti. Oon oikeesti ollu suoraan sanottuna jo pidemmän aikaa kyllästyny lähestulkoon kaikkeen mut nyt alkaa todellakin tulla mitta täyteen. Oon niin kyllästyny muutamaan ihmiseen ja tiettyihin kuvioihin enkä pysty käsittään miksei ihmiset voi helvetti vieköön keskittyä ihan vaan omaan elämään ja omiin asioihin. Ihmisillä on oikeesti vissiin ihan helvetin tylsää kaikilla ku pitää sekaantua vai johtuuko kaikki oikeesti vaan siitä et pitää päästä pätemään ja sanomaan, vaikkei sitä sanottavaa edes olis??

No ens viikon maanantaista lähtien alkaa onneks ainaki mun kohdalla täysin uudet kuviot ja uudenlainen elämä ja läheisimmät ystävät onkin siitä tietosia ja toivon mukaan antaa täyden tukensa.. :) Oon nyt miettiny ja tehny itelleni selväks mitä tältä elämältä haluan ja sen kaiken aion myös saavuttaa, jotain hyötyä siis tästäki vittuuntumisesta ja kyllästymisestä.. :D

Tein muutes toissapäivänä ihanan jalkahoidon! Ekana tein jalkakylvyn mun lempparilla, Avonin granaattiomena.suklaa jalkakylvyllä. Sit kokeilin vihdoin myös Avonin kirsikka kuorintaa jaloille ja lopuks rasvasin vielä jalat saman sarjan ihanalla kirsikka voiteella ja kyllä tuli ihana pehmeet kesäjalat, tykkäsin ja suosittelen muillekki! :)


Mut joo, nyt loppetelen ku tää oli nyt vaan tällänen pikapäivitys "tienpäältä", ollaan just tyttöjen kans menos Jurvaan markkinoille jotka mitä luultavammin on jo ohi ku sinne asti päästään, mä ku taas vähä jäin pykimään ku olis pitäny lähtöä tehdä.. :D

Ps. tässä postauksessa OLIS ollu kuva niistä ihanista jalkatuotteista MUTTA, kuinka ollakkaan täällä keskellä mitään ei oikeen toi kuvien lataus toimi.. :D

Ps2. latasin nyt sit kuvan vielä jälkikäteen ku alkoi niin ärsyttää sen puuttuminen :')

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti