torstai 3. helmikuuta 2011

Hiiohoi ja fucking tunteet!

Mä luulin et tiistai oli vaikee päivä mut huh että eilinen oli vielä pahempi. En oikeesti tiä mistä johtuu mut kahtena päivänä on itkettäny?? Tai siis itku tullu oikeen, eilen varmaan 5 kertaa, ei mun tapasta yhtään. :O No tänään on ollu siinä mieles parempi päivä ettei oo tarvinu porailla mut muuten on ollu aika vaihtelevat fiilikset.. WEIRD! No, ehkä tää on ohi menevää?

Anyway tänään on ollu siinä mieles hassu päivä et tajusin tiettyjä juttuja. Tajusin et oon oikeesti liian kauan "antanu" yhden ihmisen vaikuttaa ihan sikana mun mielialoihin. Tai sillee et ehkä oon aika paljon kattonu "läpi sormien" koska se ihminen muistuttaa yhdestä toisesta ihmisestä ja koska mä tosiaan näin joskus ton "kusipää-kuoren" alle. No, jatkos ei enää katota niin läpi sormien.

Tota ku tänään kelailin tuli mieleen yks toinen ihminen ja tajusin että se on ollu viime aikoina aika paljon mieles. Lisäks tajusin että se ei ikinä, koskaan oo ollu millään tavalla mulkku mua kohtaan, vaikka ois joskus ollu ehkä syytäki.. ;S Koskaan ei oo tarvinu riidellä, koskaan se ei oo suuttunu mistään eikä koskaan oo saanu mua suuttumaan.. muutenki aika huippu tyyppi, oikeestaan, helvetin huippu! :)

Tänään tuli kans kauhee ikävä kesää ja siinä samalla iso ikävä niin Jalikselle ku Hesaanki, on tää talvi vaan perseestä! Ihme päivä ollu tänään..

Projektit.. hmm.. 2 edistyy ja kolmas ei oikeen, siihen tarvis oikeesti sen jonku yheks päiväks joka oikeesti potkis arseen.. Tää nyt oli toisaalta aika arvattavissaki? Uudenvuoden lupaukset on tehty rikottaviks? Ehkä sit skarppi päälle jos tää fiilis tästä paranee.. Mut joo, ei muuta tähän hätään, palataan astialle.

By the way, kiitos H3nn4 kommentista tonne maanantain postaukseen, piristi ;)

1 kommentti:

  1. Tsempit taas :)

    Piti jättää merkkejä et oon käyny kyylimäs ;D

    VastaaPoista