keskiviikko 9. helmikuuta 2011

Junnu-setä 40 v ja "AI VITTU MUN VARBA!!!"

Taas ihan vaan vaikka vaihteen vuoks menny muutama päivä etten oo päivittäny mut ei vaan oo kerinny tai vaihtoehtosesti "kerinny".

Perjantai vietettiin ystäväporukalla keskustellen, siis vaan oltiin ja juteltiin. Teki hyvää, kiitos tytöt. <3 Lauantaina sit oltiin Junnu-sedän 40-v partyillä ja olihan nyt ihan huippua!!! Oikeesti vaikka ei tuntenu juuri ketään niin meno oli niin hyvä, (Ja niin siis tosiaan en ole unohtanut erästä välikohtausta jos joku niin luulee, en koskaan. En vaan jaksa siitä tän enempiä mainita tänne.) ja elävä musiikki on aina jees, ISO kiitos siis ja paljon onnea vielä tääläki Junnulle! Rok Rok! :)

Aamu seiskaan meni kotiutuminen mut oli seuraavan päivän väsyn arvosta koko ilta/yö ;) Nii ja tosiaa ei nyt unohdeta mun VARBAA.. :( Se on ihan kipee, varmaan murtunu ku yks iso setä meni ja tallo sen :S Tosin se oli vahinko mutta voi kikkeli että SE ON KIPEE!!! Ja ei, en voi mennä lääkäriin. Jos joku ei vielä tienny niin mä inhoon varpaita, oksettavia! Joten en tod. oo menos millekkään lääkärille nyt sit esitteleen omaani, varsinkaa ku sen jo melkeen arvaa kuka sielä mun säkällä ois työvuoros ;S :D

Ja sit viel yks asia noista partyistä: Enpä ois KOSKAAN (enää) itestäni uskonu mut: "ooooo.." HAHA siinäpä teille miättimistä! ;D

Sunnuntai päivä meni sit enimmäkseen koomaillessa tosin sit illalla kävästiin viel kaffilla synttärisankarin ja sen maailman ihanimman vaimokkeen luona ja siinä se viikonloppu sit meniki taas. :) Nyt on pikku hiljaa palailtu arkeen tosin hitaasti mutta oikeestaan varmemmin ku aiemmin :D Oon ollu oikeen aikaansaava ja jopa tehny yhen tehtävän mikä on ollu rästis ekalt vuodelta asti :D Oli muuten vaikee ja v-mäinen tehtävä ja tuhottoman kauan aikaa siihen meni mut oon oikeesti toooosi ylpee itestäni et vihdoin ja viimein otin itteeni niskast kiinni ja tein sen! :D

Tänään mut sit PITI tehdä yks essee samaiselta kurssilta mut koska olin eilen niin ahkera niin olin tänään sit vähä vähemmän ahkera ja jätin esseen vääntämisen suosiolla huomiselle :D Ei nyt liikaa kuitenkaan voi kerralla skarpata! :D Tänään meni sit päivä hyvässä seurassa hengaillessa ja voi hitto että mäkin odotan maaliskuun loppua! <3 ;)

Mut joo, ei muuta nyt tältä erää.. pakko mennä harrasteleen tupakointia ja sit jos menis vaikka pällistään toisen leffoista jonka tänään lainasin :) Turha tässä nyt enään on nukkuakaan ku tuli tos 20-22 vedeltyä unta kuubaan.. mut anyway, palataan astialle! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti