keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

Here again!

Hellurei ja hellät tunteet! On jääny vähä pidemmäks aikaa tää kirjottaminen monestaki eri syystä mut nyt korjaan VIHDOIN sen! Monesti oon alottanu postausta mut sit ottanuki tekstit pois kun ei ookkaan ollu fiilistä kirjottaa, on tullu joku meno kesken kaiken tai sit en yksinkertasesti ookkaan jaksanu päivittää.. No, nyt on hyvää aikaa päivittää ja viel uudella läppärillä johon Jere kävi toissailtana laittaas virus tsysteemit sun muut, mä kun tunnetusti oon niiiin tekniikan ihmelapsi :D Kiitos viel Jere! :)

Tosiaan viime päivityksestä on parisen viikkoa ja vaikka ja mitä on tapahtunu. En edes muista kaikkea joten en nyt ala päivitellä parin viikon takasia juttuja kun en sit kuitenkaan niitä kaikkia muista mut eiköhän niitäki juttuja sit jossain välis tuu jossain toises päivitykses jos on tullakseen.. :D

Mut joo, oon nyt siis tosiaan saikulla, oikeestaan mulla oli virallinen saikku ma-ti koska niiden välinen yö oli ainut mikä mulla oli sovittuna valmiina. Jotkut jo tietääkin syynki mun saikulle eikä se mikään salaisuus sinänsä ookkaan mut päätin nyt etten siitä sen kummemmin tänne ainakaan toistaseks viel sen enempiä kirjottele ennen ku tiedän ite enemmän. TIlanne kuitenkin se et maanantaina sain akuuttiajan lääkärille omalle asemalle heti 8.40 ja reilu 4 tuntia sielä sit yhteensä vierähtiki. Tutkittiin se mitä sielä nyt voitiin ja nyt sit venaillaan puhelua keskussairaalasta. Ja hei, kiitos kaikki ihanat jotka ootte soitellu, koodaillu ja kyselly vointia jne, voin olosuhteisiin nähden ihan ok vaikkaki tottakai tulevat tutkimukset ja ennenkaikkea niiden tulokset tietty jännittää.. mut tästä aiheesta lisää sit kun jotain uutta selviää..

Sit muihin juttuihin. Syssen pikkunen ei oo vieläkään syntyny enkä millään malttais enää odottaa :) Käytiin tos joku aika sit toisen kerran synnärillä kun neuvikses oli kuumoteltu korkeita sykkeitä mut onneks kaikki oli hyvin ja nyt sit vaan odotellaan.. :)Lauantaina olis tarkotus olla babyshowerit ja toivon tosiaan et sysse on tyytyväinen siihen mitä oon sinne järkänny.. jaiks :D


Pikkusen syntymän lisäks oottelen et mun rakas kummityttö Olivia tulee Vaasaan! Tietty ootan myös Saijan ja Olivian pikkuveljen Kaapon tuloa mut Olivia nyt ansaitsee aina erityismaininnan, kummitädin silmäterä kun on ;)



Sain muuten tänään VIHDOIN tilattua niitä kesävaatteita :D Eka kironnu ku alko helteet ku perus -ei ollu mitään päälle pantavaa, ja nyt sit ku alko sadekelit niin johan sai aikaseks! :D No, onpahan sit edes jotain uutta ku helteet taas ilmestyy.. :) Mun pitäs tehdä niitä kosmetiikkapäivityksiä ja suunnittelinki että tänään voisin tehdä mut oon ehkä liian laiska yksikseni alkaan kaiveleen kaikkia purkkeja ja purnukoita kasaan, niitä kun on pitkin ja poikin.. mut saa nähdä :) Perjantaina tosin ois tulos uusia kynsilakkoja (vaihteeks) et en sit tiedä pitäiskö odottaa siihen.. ;)

Mut nyt lisää kahvia ja mietintätupakka ja arpomista josko vaikka tekis jotain järkevääki välillä..

Ps. se joka keksii mulle jonku OIKEESTI hyvän ammatin/duunin mitä jaksaisin tehdä vuodesta toiseen, saa palkinnon ;) :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti