keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

"Päivä 2 - Ensimmäinen ihastus"


No tää oli helppo :D Ensimmäinen ihastus on tietty ollu N, poika jonka mamma hoiti mua kun olin pieni. Olin siis perhepäivähoitajalla ja siellä me leikittiin jo muutaman vuoden vanhoina yhdessä kotia, cute :D Sit N tuli ala-asteella samalle luokalle enkä ikinä unohda ku sillä oli ekana päivänä(?) päällä notre damen kellonsoittaja collarit ja samaa sarjaa oleva paita :D Sit 5-luokalta lähtien alettiinki pyöriin jotakuinki joka päivä yhdes, välillä kahestaan ja välillä isommalla frendi porukalla. Sitä hengailua kesti muutaman vuoden.. jotain muistoja on jääny yhdestä joulusta ku tapeltiin siitä et mennäänkö vai eikö mennä joulukirkkoon - sain tahtoni läpi ;D
Sit kesällä ku JOUDUIN porukoiden kans mökille ni yks tuli kevarilla sinne pelastaan mun mökki vlopun :) Torstait oli "rankkoja" ku jouduin tunnin oleen "yksin" ku yks kävi reeniensä jälkeen mun faijan kans saunomas.. oli se rankkaa olla teinari ja kovasti ihastunu :') Monia muitaki muistoja tietty olis niistä vuosista mut niistä sit vaikka ehkä joskus toiste lisää.. anyway, sellanen oli mun eka ihastus :) Ai niin sen verran viel et mun 18-v synttäreistä jäi kivoja muistoja.. voi niitä aikoja.. :) <3

Mitäs muuta, ollu himapainotteinen viikko johtuen tästä hirveestä olosta. Viimeset 9 päivää tosiaan ollu siinä kunnos et purjota on saanu niin paljo et varmasti on tullu meidän posliinipönttö tutuks aivan varmasti joka sentiltä.. :S No, ehkä huomenna on parempi päivä? Syssen kans on tullu nyt sit vietettyä laatuaikaa ku se on tääl iltasin ollu mua viihdyttääs :)

Siinä siis kuvaa sysselle eilen pikasesti väsätyistä kynsistä, oli tosiaan pelkät pikalakat ilman mitään viilauksia ja muita mut kai ne kelpas? :) Omat kynnet on vieläki mietintä-asteella mut ehkä niiden aika ois sit huomenna? Kun nyt osaisin päättää millasia alan itelle tuhertaan.. :)


Mut joo nyt tupakille ja sit keittään kahvia ku naapurin poika tulee yökahville, tästä alkaa tulla tapa.. :) Myöhempään tai huomiseen..

1 kommentti:

  1. awws. olihan se N ny niiiiiin ihana pojke. :DD ja og vaatteet kellonsoittajat siis!

    VastaaPoista