perjantai 29. huhtikuuta 2011

"Päivä 4 - Tätä olen syönyt tänään"


Tänään olen syönyt, en mitään. Aamu tai no "aamu" alkoi jälleen kerran, kuinkas muuten kun purjoomalla. Olihan tossa nyt 9.n päivän putken jälkeen yks taukopäivä ja tänä aamuna si´sama juttu taas. Hirveetä ku ei ollu ees mitään mitä tulla ni ikiihanat vatsahapothan ne sieltä tuli :S Muutenkaan ei oo tehny mieli ees mitään saati et ois nälkä ollu. Lime mehua oon juonu kyllä lasillisen ja greipin olisin syöny mutta neki oli TAAS ehtiny homehtumaan joten se siitäki sit..

Voi ku vois saada jonku tollasen ihanan hedelmälautasen.. ois niin hyvää ja sopis hyvin ku ulkona on niin hieno ilma ni pardel si istuis ja napsis kaikkia ihania hedelmiä ja välillä vähä kahvia ja tupakkaa, arska porottais, hyvää seuraa siihen viel niin ois aika täydellistä? :)



Tänään en oo tosiaan saanu yhtään mitään aikaan, en oo ees kahvia saanu keitettyä mut sen aion sentään tehdä nyt! ISO lasi pikakahvia ja pardelle tupakalle ja sit vois 17-18 ihan vaan relata ja pällistellä kaunarit, kyllä oon vähä mummo ku nykyään jääny koukkuun KAUNAREIHIN :D Tai sit mulla on ollu vaan liikaa aikaa..? :D No joka tapaukses sen jälkeen jos sit koittais oikeesti saada jotain aikasekski.. Kai sitä jotain syödäki pitäis? Not, kahvilla pärjää nyt ainaki toistaseks viel aika pitkälleki :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti