tiistai 26. huhtikuuta 2011

"Päivä alkaa A.lla" .. joo-o, niinhän sitä luulis.

Täällä päivä alkaa (näköjään joka aamu nykyään?) P.llä! Joku luuli että paskalla? Liian tavallista :D Ei, täällä päivä alkaa p.llä niinku purjo. Nyt on menossa vasta 8.s päivä putkeen, eikait siinä, tällä menolla pääsen ehkä joskus vielä yli mun purjo fobiasta? NOT.

No joo, ehkä en parin kuukauden kirjottamis tauon jälkeen alota kirjottamalla yhtä kokonaista postausta pelkästä purjoomisesta? En muista mitä oon viime postauksissa kirjottanu eikä kyllä kieltämättä edes kiinnosta muistaa. Vähä sama pätee viimeseen (kirjottamattomaan) kuukauteen; paljo ois kirjotettavaa, iloa, surua ja aika rankkojaki juttuja mut koska tää on mun blogi voin hyvällä omalla tunnolla täällä vaan "unohtaa" viimeset pari kuukautta ja jättää niistä mainitsematta sen enempää.

Tulin ajatelleeks etten oo ehkä vieläkään (kai) tähän blogiin kirjottanu minkäänlaista ns. esittelyä ja koska kaikilla nyt näyttää blogeissaan olevan tollanen kysely-päivä juttu niin ehkä mäkin sit koitan.

Päivä 1 - Esittele itsesi
Päivä 2 - Ensimmäinen ihastus
Päivä 3 - Minun vanhempani
Päivä 4 - Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 - Mitä on onnellisuus
Päivä 6 - Minun ystäväni
Päivä 7 - Paras ystäväni
Päivä 8 - Se hetki
Päivä 9 - Uskoni
Päivä 10 - Päivän asu
Päivä 11 - Sisarukseni
Päivä 12 - Käsilaukussani
Päivä 13 - Tällä viikolla
Päivä 14 - Mitä minulla oli päällä tänään
Päivä 15 - Unelmani
Päivä 16 - Ensimmäinen suudelmani
Päivä 17 - Mieleisin muistoni
Päivä 18 - Mieleisin syntymäpäiväni
Päivä 19 - Kaduttaa
Päivä 20 - Tässä kuussa
Päivä 21 - Toinen hetki
Päivä 22 - Tämä järkyttää minua
Päivä 23 - Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 - Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 - Ensimmäinen
Päivä 26 - Pelkään
Päivä 27 - Suosikkipaikkani
Päivä 28 - Ikävöin
Päivä 29 - Tähän pyrin
Päivä 30 - Soitto listallani
Päivä 31 - Viimeinen hetki

Eli: PÄIVÄ 1 - esittele itsesi

Hellurei ja hellät tunteet! Olen DB, myös kovin monilla muilla nimillä tunnetaan, riippuu tuntijasta :D Oon liian paljon yli 20 mutta onneksi vielä suhteellisen turvallisen matkan päässä 30.stä. Opiskelen ties monettako vuotta sairaanhoitajaksi, ja kyllä, moni on uskonsa jo ehkä menettänyt mutta AION valmistua. Opiskelujen ohella oon aiemmin tehny satunnaisesti keikkoja mm. vanhusten ja vammaisten parissa, ja nyt olis tarkoituksena taas löytää jotain mieluista duunia. Yövuoroja ja keikkaluontosesti, ois huippua. Satunnaisesti edistyvän koulun ja frendien kanssa yleistäpahennusta herättävän toiminnan lisäksi toimin Avonin kauneuskonsulttina jonka vois ehkä luokitella myös harrastuksena? Ainakin sillä perusteella että siitä hommasta ei tällä hetkellä jää yhtään mitään käteen koska mä onnistuneesti kulutan siitä hommasta saamani "palkan" omiin tilauksiin. Joka ikinen kerta mä päätän että nyt en tilaa itelle mitään mut kuinka ollakaan, ah mitä ihania uutuuksia ja sit on "pakko saada". Mulla on siis vasta noin 3 pahvilaatikollista pakkeleita ja purnukoita ja ne laatikot ei tosiaan oo sieltä pienimmästä päästä.. no, eipähän lopu kesken, lol. :'D

Voisin kirjottaa tähän nyt tuhat ja yks tylsää faktaa lisää mut koska tupakanhimo voittaa, jälleen kerran, niin jätän ton esittelyn nyt tohon ja heitän pallon teille. Eli jos on jotain kysyttävää niin kysykää :D --->

1 kommentti:

  1. Whiiii :) Eihän siinä mennykkään ku PIÄNI hetki ku päivitit taas serQsein :F

    VastaaPoista