tiistai 18. tammikuuta 2011

"Mä tarviin tän hetken, tarviin tän hiljaisuuden.. "

Oon väärässä paikassa väärään aikaan ja tekemässä mitä luultavimmin väärää asiaa. En silti aio tuntea huonoa omaatuntoa vaikka kai pitäis. Tähän hetkeen sopis paremmin ku hyvin Klamydia - pala rauhaa biisistä kohdat:

"mä tarviin tän hetken tarviin tän hiljaisuuden.."

"no liikaa meteliä mahtui viikkoihin edellisiin, nyt korvat piippaa.. mieli vajoo ajatuksiin sekaviin, tahdon tämän hetken ittelleni omistaa, taas huomenna oon vahvempi, mä voin taas kohdata maailmaa.."

Tosin ton viikko kohdan vois vaihtaa kuukausii, vuosiin.. Niin paljon on tapahtunu, on ollu surua mutta onneks myös iloa ja kaikki ns. isot asiat mitä viime vuosien aikana on tapahtunu on pistäny mut miettimään aika helvetin paljon, monen mielestä jopa liikaa, kaiken maailman asioita. Oon selvästi miettimisellä saavuttanu jopa "tuloksia" koska nyt pikku hiljaa alkaa valkenemaan mitkä on todellisuudessa ne asiat mitä oikeasti haluan.

On ollu esimerkiks muutama juttu josta on kaveripiirissä puhuttu ns. läppänä, kukaan ei oo kai tajunnu et oikeesti haluan "sitä", mut niin se vaan on ja sitä kohti mennään. Tän asian toteutukseen tulee meneen vielä aikaa, vuosi, kaks, ehkä kolmekin.. toivon mukaan maximissaan se kolme. Tää haave vaatii aika paljon "valmistelua" eli kovaa työtä ennen sen toteuttamista ja tulee lisäks maksaan noin 14000e tai tarkemmin 13750 :D Anyway, tätä nyt haluan ja tätä kohti mennään, osa tietää mistä mä puhun ja ne jotka ei tiedä niin ei kai niiden vielä tarvikaan? ;D

Oikeestaan en edes tiedä miks just tosta asiasta nyt kirjotin kun ois kerran niin monia muitaki haaveita ja asioita mitkä on sellasia mitä oikeesti haluan. Muutenki tää on asia josta oon ainaki toistaseks saanu ehkä enemmän negatiivista, kun positiivista kommenttia ja moni on ollu sitä mieltä että ei.. toisaalta, omapa on haaveeni ja jos tää juttu musta jonku mielestä jotenki paskemman ihmisen tekee niin ei voi mitään. Uskon kuitenkin että jos ja KUN tää haave toteutuu niin aidot ystävät on tukena, oli ne mitä mieltä tahansa, niin kun ne on tähänki asti ollu kaikessa mihin ryhdyn.. :) Se että kaikesta huolimatta ja monista haaveista valitsin just tän jutun tähän johtuu kai sit siitä et nyt oon tosissani alkanu selvittään tohon liittyviä juttuja ja oikeestaan alkaa olla aika selvät sävelet.. kaiken muun paitsi rahan suhteen.. :S :D Tai et onhan tähän juttuun jo VÄHÄ säästös ja suunnitelmia KUNNON säästämiseen on tehtynä mut jotenki vaan turhauttaa toi summa, 14000 euroa ja elääki vielä pitäis...

No, aika näyttää miten käy minkäki haaveen mut anyway muistakaa ihmiset miettiä mitkä on niitä asioita mitä oikeesti haluatte ja toteuttakaa ne, oli muut mitä mieltä tahansa. Tehdään haaveista totta! Kiireetöntä tiistaita kaikille! :)

Ps. tän höpönpöpön kirjottamisesta tuli TAAS hyvä mieli, mutta, oon edelleen sitä mieltä että ens yönä meen ja koppaan sitä rapus juoksijaa! Prkle! ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti