perjantai 21. tammikuuta 2011

Tulin vaan kertoon

Että oon ihan helvetin turhautunu, tylsistyny.. kyllästyny!!! Ehkä siitä johtuu että en saa mitään aikaseks? Ei vaan huvita. Haluan jotain ihan uutta mut en keksi mitä se olis, perseestä. Haluan jotain duuniaki mut en mitään sellasta mitä oon jo tehny..

Välillä oikeesti mietin et opiskelenkohan edes sittenkään oikeeta alaa.. tai ala on kai sinänsä oikee et tykkään kyllä hoitotyöstä jne ja aion todellaki hankkia ne paperit kun oon kerran alottanu mut, en tiä, jotenki vaan se ei kuitenkaa ihan oo se ykkös juttu.. Tai sillee et on se varmaan ala/duuni mistä TYKKÄÄN mut se voi olla ettei se riitä mulle. Mä haluan RAKASTAA sitä mitä teen.. et oikeeta juttua nyt sit vaan arvuutelles..

Turhauttaa.. ton lisäks moni muuki juttu mut tänään ei vaan jaksa kirjotella, meen peiton alle pällistään Skinssiä ja sit unta koska lupasin itelleni et huomen aamulla oikeesti hoidan yhden helvetin pitkään pykineen koulujutun.. *huoh*

Et jos joku nyt keksii jonku just mulle soppelin jutun niin antaa tulla kommenttia ja muutenki kommentit ois edelleenki tervetulleita.. palataan astialle! --->

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti