lauantai 23. lokakuuta 2010

Coffee, coffee.. more coffee!

Pääsin ku pääsinki eilen liikenteeseen, tytöt tuli ja pelasti mut kotoa mädäntymästä! Thänks girls! :) Aluks näytti että ei mitään eikä ketään missään mut olihan sitä poppoota sit kuitenkin taas liikkeellä. Ajeltiin ympäriinsä ja naurettiin ittemme kipeiks ku oli tosiaan paras ystävä nähny aika skitson unen musta :D Tästä ehkä lisää myöhemmin. Mä yllätin jopa itteni ja otin luurin kauniiseen käteeni ja soitin sellasen puhelun mitä mun ei pitäny soittaa, no selvispä seki juttu sit ainaki.

Loppuyöstä meininki muuttui taas sellaseks että yöunethan siinä meni. Toisaalta valvon ihan mielelläni hyvästä syystä ja ystävät sattuu olemaan enemmän kun hyvä syy. Välillä vaan tuntuu että en voi kaikkia auttaa niin paljon ku haluaisin mutta muistakaa tärkeet että yritän parhaani. :) No, ei eilisestä sen enempää.

Tänään on valvotun yön kunniaks menny taas kahvia enempi ku laki sallii. Päiväunista haaveilin mutta ne jää nyt kuitenki nukkumatta, tosin ei haittaa yhtään sillä saan hoitoon yhden pikkusen.. vai onks 7 vee vielä pikkunen?!? No, on se ja sehän on mun bestis ni kiva vaan ku pääsen sen kans aikaa viettään :)

Illaks pitäis sit taas jotain kivaa kehittää, tänään vois olla ihan rauhallinen ilta.. tosin epäilen ku tietää et on lauantai :D No, ehkä tää tästä joskus rauhottuu sit ku tää kaveriporukka vanhenee ja kasvaa aikusiks.. öö NEVER! :D Mut paskaaks siin, pääasia et on hauskaa!

Mut nyt on pakko lopettaa, daddyn kaveri tulee käymään ja mun pitää opettaa sille nopeesti tietokoneen käytöstä perus settejä, moah ja minä ku tällänen tekniikan ihmelapsi.. no ehkä, mä jotain osaan jeesiä sentäs :D

Palataan! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti