keskiviikko 27. lokakuuta 2010

MIKÄ PÄIVÄ!

Tai ilta jos aletaan pilkkua.. pistellä! Oon niin levoton ollu koko päivän että ei tullu yllätyksenä että illalla viimestään purkautuu. Kuvitelkaa että ootte niin levottomia ja hysteerisiä, (ei siis paniikissa, vaan hysteerinen) nauratte niin että vedet valuu silmistä niin paljon että lähtee melkeen silmätki mukana ettekä saa edes happea. Nauratte ilman syytä. Ette saa sitä loppumaan vaan se jatkuu niin kauan että sua alkaa jo itteäki ärsyttää.. mulle kävi (TAAS) niin. Siis voi ristus että olo on sellanen että paikallaan ei voi olla ja pitäs päästä johonki, mieluiten torille huutamaan :D Ja ei, en oo mitenkään erikoisen onnellinen, ehkä oon vaan väsyny (ja tytsyillä on toisinaan muhun sellanen vaikutus..tulee piitkä mansen reissu, moah!) Oli oikeesti ihan Marika olo (bb-Marika) eikä sillä, ite tykkään Marikasta mutta oikeesti tänään taas osasin ärsyttää jo itteenikin :D Ehkä sit oon vaan niin yliväsyny.. toisaalta mähän tunnetusti nauran usein myös ku oon vihanen :D Riippuu tietty mille tai kenelle oon vihanen mut hyvin usein käy niin että ku joku asia suututtaa niin paasaan siitä niin että lopuks alan jo iteki nauraa asialla.. weird.. :D

Anyway, tsekattiin nyt se hotellijuttu ja huomenna voi kai sanoa että se on varattu, lähempänä mansea ollaan siis taas! :P Nii! Ja jotenki kuulosti siltä ainaki vähä lupaavalta että voisin ehkä viikonloppuna saada vähä maistella viiniä.. tekee niiiin mieli valkkaria, ja vielä hyvässä seurassa! <3

Sen lisäks että olin tänään suht aikaansaava aion nyt tsekata vähä koulujuttuja ja hoidella niitä sähköposteja ja huomenna aion soittaa heti aamusta mun "lempi"opettajalle, katotaan kumman päivä menee enempi pilalle.. :D
Iski joku ihme PAKKO-SAADA-AIKAISEKSI-PUUSKA, ja kuinka ollakkaan YÖLLÄ :D Mut sama se kunhan tulee asiat hoidetuks, mä oon muutenkin nyt päättäny että kun se uni ei kerran tuu sillon ku pitäis ni tulee ku on tullakseen ja sit ku tulee ni nukun jos ehdin, mitä sitä turhia ressaamaan jostain asiasta mikä muutenki on aina ollu mun mielestä ajantuhlausta ;D

Mut nyt tupakille ja sit alan hoidella asioita, kiristän itteeni että jos kaikki asiat ei oo viikonloppuun mennes hoidettu niin jää sitten viinilasillinenki nauttimatta ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti