perjantai 22. lokakuuta 2010

Do you speak fucklish?

PERJANTAI. Eikä mitään! Ensin on perjantaita taas odotettu koko viikko ja nyt sit jumaliste himmataan himas ja mietitään että jaksaiskohan sitä valua suihkuun! Tästä taas huomaa että tää kaupunki on ihan liikaa! Ei mitään tekemistä. Tässä kaupungissa ei yksinkertaisesti tapahdu mitään! Tai joo joo, tapahtuu, onhan tänäänkin Yö.n keikka ja ainaki yhdet bileet mutta.. oikeesti. Tässä kaupungissa ei tapahdu mitään oikeeta! Tajuutteko?!? :D Nyt alko taas jo ärsyttää niin kovin että jopa naurattaa :D

Elämä olis paljo helpompaa jos ei tietäis mikä päivä on! Mua ainaki ärsyttää ihan suunnattomasti jos tiedän että on viikonloppu ja istun kotona enkä tiedä mitä tekisin. Vaikka useinki olis fiilis että olis hyvä viettää ihan rauhallinen koti-ilta ja mennä ajoissa nukkumaan niin mä en vaan osaa o.o

Mä muuten aiemmin ehkä ainakin muistaakseni mainitsin että haluan ennustajalle ja nyt sit yöllä yks frendi sanoi että hankkii mulle yhden hyvän numeron, JAIKS! En tiedä mitä sitä uskaltais kysyä edes kun mietittiin että kannattais kai kysyä kuitenkin vaan sellasia asioita mitkä ei sit jää liikoja vaivaamaan kuitenkaan jos vastaus ei "miellytä"..

Ainakaan tulevaisuudesta en voi kysyä yhtikäs mitään koska mun paras frendihän oli nähny tosiaan unta missä vetelen turpaan yhtä ihmistä ja sen jälkeen tiputan sen partsilta! :D Sairasta, hyi! :S Eka kommenttiki oli "mitä murhaaja" :D :D
Ehkä tyydyn vaan kyselemään et onko tämmösiä tylsiä viikonloppu iltoja tulossa vielä paljonki :D

Ens kuus onneks reissu tiedos loistoseurassa ja POIS TÄÄLTÄ! En malta odottaa! Mut joo, koska mua nyt vaan ärsyttää aivan älyttömästi eikä mulla (taaskaan) ole edes mitään asiaa niin aionpa skarpata ja valua sinne suihkuun ja sit vois jotain tekemistä kehittää vaikka sit väkisin. Ideoita otetaan vastaan sillä mä oikeesti turhaudun ihan just NYT! :)

Ps. kävin tossa tekstin puolivälissä tupakalla ja what a fuck? LUNTA! Jos en siis muuta keksi niin sit pakotan jonku munkans pulkkamäkeen! Tosin sitä tuskin sieltä vielä tarpeeks tulee.. no, toivotaan että tulee kunnolla tai sit loppuu toi tuleminen heti tohon paikkaan. Oon nähtävästi kaikki tai ei mitään- ihminen jopa lumen suhteen, moah! :D

Mutta nyt, kivaa perjantaita vaan kaikille onnekkaille jotka sen saa viettää jossain muualla kun täällä rupusessa pikkukylässä! Ja te joilla tässä kylässä on tekemistä, nauttikaa. Tekeminen tässä kaupungissa on LUKSUSTA!

----------------------->

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti