maanantai 2. toukokuuta 2011

Perjantaista..


Perjantaista tosiaan jotain nyt sit kun jäi tos vloppuna kirjottamatta.. mitäs..
Hyvä mutta lyhyt muisti? :D Perjantai meni aikalailla ensi kotosalla notkuessa mut päädyttiin sit kuitenki Jennin kans lähteen liikenteeseen ku sysse soitteli että on Miran kans myös pörräilees. Treffattiin sit ne ja tytöt pomppi meidän kyytiin. Ajeltiin ympäri kaupunkia eikä siinä sen kummempaa, jollain tytöillä tosin oli selvästi tylsä ilta. Ihan tuntemattomia ja yhtäkkiä alko eka vilkutteleen jotain ja sit alko sormet nouseen pystyyn ja sit ne alko seuraamaan meitä? Öö okei, ei tunnettu niitä eli kaiken järjen mukaan kenenkää meistä ei ois ainakaan ollu mahdollista kusta niiden muroihin? Ei tiiä, ei ymmärrä. :D


No siinä sit perus pörrättiin vaan ja joskus 4.n aikaan ku oltiin jo viety sysseki aikaa sitte kotiin ja oltiin kotiutuus kun missään ei oikeen ollu enää mitään mielenkiintosta niin mä sit menin ja bongasin yhen ihmisen josta en sit kuitenkaan ensin ollu varma että onko se vai ei. No, keräsin sit aikani, varmaan puoli tuntia, rohkeutta ja menin sit "onks sul tulta? Jaa vittu olit se sä ku mä en ollu ollenkaan varma"- meiningillä ja lopputulos oli se et aamu kasiin meni. :D Ja mä kun vielä sanoin Jennille et "mä käyn vaan nopeesti kattomas et onko se se niin mennään sit himaan nukkumaan" :D No, vähä tosiaan venähti mut oli kyllä sen arvosta. Oli ihan huippua nähdä ja jossain kohtaa jo naurettiin et kummasti mulla se omaki sytkäri löytyi ja tosiaan sattui vielä olemaan just se mun elämääki isompi sytkäri ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti